Wie kunnen projecten indienen?

• Organisaties die participeren binnen het Netwerk Ouderenzorg regio Noord.

Projecten mogen alleen uitgevoerd worden binnen organisaties die deel uitmaken van het bestuurlijk netwerk in de regio Noord.
Organisaties die nog geen deel uitmaken van het bestuurlijk netwerk kunnen zich alsnog aansluiten bij het netwerk regio Noord. U kunt hierover contact opnemen met Antoinette van Etten, Programmamanager Ouderenzorg (a.v.m.van.etten@int.umcg.nl of (050) 361 11 81).

Aandachtspunten voor vierde ronde

De interne deadline voor de volgende subsidieronde is 13 november 2009 (vooraanmelding). De deadline bij ZonMw is 16 februari 2010 (uitgewerkte aanvraag).  Dit is de laatste mogelijkheid voor het indienen van voorstellen voor transitie-experimenten en onderzoeksprojecten. Hierna volgen nog één of twee rondes voor alleen implementatievoorstellen.

De programmacommissie heeft thema’s vastgesteld binnen het programma die zij voor deze ronde extra relevant vindt. Meer informatie hierover kunt u vinden op de website www.nationaalprogrammaouderenzorg.nl.

Het maximale budget voor de projecten is gereduceerd. Het maximale budget voor een transitie-experiment wordt € 1.500.000,- en voor een onderzoeks- of implementatieproject
€ 500.000,- .

Indienen van een projectaanvraag

Voor het indienen van een projectaanvraag heeft u het vooraanmeldingsformulier nodig. Dit formulier kunt u opvragen bij Klaske Soepboer, officemanager, telefoon: (050) 361 39 21, e-mail: k.soepboer@int.umcg.nl.

Het ingevulde vooraanmeldingsformulier kunt u uiterlijk vrijdag 13 november 2009 indienen.